logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Najlepsze komiksy ekonomiczne
27.12.2008
Tematy: Wydarzenia

Najlepsze komiksy ekonomiczne



W czwartek 18 grudnia 2008 r. odbyła się uroczysta gala na zakończenie konkursu na komiks, zorganizowanego przez fundację FOR. Celem konkursu było wyłonienie prac, które pomogą fundacji FOR w obalaniu mitów ekonomicznych – w 7 kategoriach tematycznych: inflacja, oszczędzanie/inwestowanie, podatki, wcześniejsze emerytury, prywatyzacja, płatna/bezpłatna służba zdrowia i płatne/bezpłatne studia wyższe.

Wszystkie wyróżnione przez jury prace są dostępne w formie elektronicznej na stronie FOR-u. Najlepsze komiksy zostaną opublikowane i będą pokazywane na wystawach w szkołach i uczelniach w całej Polsce.

Jury, w którym zasiedli: Leszek Balcerowicz, Przewodniczący Rady Fundacji FOR oraz znani satyrycy i rysownicy: Jacek Fedorowicz, Tomasz Leśniak i Rafał Skarżycki – twórcy Jeża Jerzego, Michał Ogórek, Marek Raczkowski i Antoni Rodowicz, wybrało i nagrodziło najlepsze z ponad stu prac, nadesłanych w konkursie na komiks.

Grand Prix konkursu i nagrodę w wysokości 5 tys. złotych przyznano braciom Marcinowi i Przemysławowi Surma, za pracę w kategorii inflacja. Drugie miejsce i nagrodę w wysokości 3 tys. złotych otrzymała Sorn Gara, autorka pracy „Rodzina Toti na emeryturze”, natomiast trzecia nagroda w wysokości 2 tys. złotych przypadła Bogumiłowi Łachowi za pracę w kategorii oszczędzanie/inwestowanie.

W każdej kategorii tematycznej jury wyróżniło i nagrodziło najlepsze prace. Każdy z członków jury przyznał też nagrodę dla pracy, którą chciał w szczególny sposób docenić. Nagrody pieniężne zostały przekazane laureatom i wyróżnionym w formie kart prepaidowych BZ WBK z logo FOR i fragmentem zwycięskiego komiksu.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek