Najlepsze czasy dla potworów
Tylko w Stanach Zjednoczonych materiały wizualne, zawierające sceny wykorzystywania dzieci, są raportowane około 80 tysięcy razy… dziennie. I liczby te ciągle rosną. Mimo zatrważających statystyk, platformy internetowe w USA nie mają obowiązku aktywnego wyszukiwania tego typu plików. Nie istnieją również kary dla podmiotów, które zwlekają z usuwaniem wspomnianych treści.
Kampania „Monster” (Potwór) stanowi całościowy projekt, którego celem jest wyeliminowanie z cyberprzestrzeni materiałów o charakterze pedofilskim. Oprócz sprawiającego mocny dyskomfort filmu (poniżej) powstała również poświęcona inicjatywie strona internetowa oraz dodatkowe materiały dokumentalne, w tym making of, zawierający wywiad z Alanem Scottem, specjalistą od efektów specjalnych (m.in. „The Hunger Games”, „Jurassic Park”), który opowiada o inspiracjach stojących za designem tytułowego potwora.
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na: https://www.takeitdown.childfund.org/
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on