logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  04.03.2014

Nagrody dla dziś zgłoszonych projektów społecznych



Do 10 kwietnia 2014 roku można zgłaszać projekty społeczne w konkursie „Współpraca na rzecz zmiany społecznej” organizowanym przez Ashokę, Zermatt Summit Foundation, FondationGuilé, DPD i Boehringer Ingelheim. Zgłaszając swój projekt przed 4 marca 2014 można wygrać dodatkowo jedną z dwóch nagród pieniężnych w wysokości 1,000€.

Ogłoszono konkurs „Współpraca na rzecz zmiany społecznej”. Zgłaszać do niego można projekty społeczne, które zawierają elementy innowacyjnej współpracy między organizacjami społecznymi, biznesem oraz instytucjami publicznymi. Zwycięzcy konkursu otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 40 tys. euro i zostaną zaprezentowani 27 czerwca 2014 roku podczas wydarzenia na Zermatt Summit.

Do konkursu zaproszone są firmy, instytucje publiczne oraz wszystkie organizacje społeczne, które tworzą międzysektorowe partnerstwa na rzecz pozytywnej zmiany w swoim kraju lub poza nim. Zainteresowani udziałem mogą zgłaszać się poprzez platformę Ashoki Changemakers.net, gdzie znajdują się również informacje dotyczące konkursu.

Celem konkursu jest zgromadzenie i upowszechnianie nowych form współpracy między partnerami społecznymi a biznesem, które wybiegają poza tradycyjne wsparcie finansowe i darowizny rzeczowe przekazywane organizacjom społecznym. Do konkursu można zgłosić projekty już realizowane, w fazie pomysłu lub inkubacji. Projekty można zgłaszać m.in. w następujących kategoriach: nowe produkty i usługi odpowiadające na niezaspokojone potrzeby społeczne, rozwiązania „last mile” dot. rozwiązań dla odbiorców z grup marginalizowanych (np. osoby z niepełnosprawnością, seniorzy); tworzenie miejsc pracy i wspieranie polityki zatrudnienia.

Zgłoszenie konkursowe powinno zawierać udział przynajmniej jednego partnera społecznego i jednej firmy (dowolnej wielkości) realizujących wspólne przedsięwzięcie. Udział większej ilości partnerów (również instytucji publicznych) będzie mile widziany. Ze względów praktycznych zgłoszenie będzie składane przez jednego z partnerów projektu. Przy ocenie projektów pod uwagę będą brane następujące kryteria: innowacyjność rozumiana jako nowe podejście we współpracy sektorów, lub powstanie nowych usług czy produktów; oddziaływanie społeczne – potencjał osiągnięcia znacznego wpływu na ludzi, środowisko naturalne, jak również tworzenie dodanej wartości ekonomicznej i społecznej dla partnerów projektu; stabilność instytucjonalna i finansowa rozumiana jako jasny plan związany z osiągnięciem wyznaczonych celów społecznych lub ekonomicznych w długim okresie; premiowane będą rozwiązania promujące źródła wsparcia inne niż granty i dotacje; model współpracy partnerów – czy wykracza poza tradycyjne rozumienie filantropii i wspierania organizacji społecznych? Czy wprowadza zmiany wewnątrz organizacji lub firmy w stosunku do ich pracowników, zarządzania, organizacji pracy, modeli biznesowych?

Bill Drayton, CEO i założyciel Ashoki, komentuje: Biznes powinien eliminować podziały, które przeszkadzają we współpracy (walls no more). Zadaniem biznesu i organizacji społecznych jest szukanie takich przestrzeni, gdzie kompetencje obu sektorów, doświadczenie instytucji publicznych tworzą nowe rozwiązania, z korzyścią dla społeczeństwa i wszystkich partnerów.

Dodatkowych informacji udziela Ana-Maria Filipescu, Ashoka, +33 (0)1 40 26 30 83, amfilipescu@ashoka.org.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek