logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko
   ──────  25.11.2009

Nago i na chłodno

Your browser does not support the video tag.


Naga opowieść o chłodzących f-gazach zachęcająca wszystkich do wysyłania swoich nagich fotopetycji. Grudniowa Konferencja klimatyczna w Kopenhadze podsycała dyskusje na temat globalnego ocieplenia. Był to też impuls do podjęcie różnego rodzaju inicjatyw służących wywarciu wpływu na decyzje światowych przywódców. Jedną z nich była kampania "The naked truth about F-gases" (Naga prawda o F-gazach) realizowana przez Greenpeace. Wszystkie działania reklamowe toczyły się w internecie, docierając do adresatów za pośrednictwem m.in. portali społecznościowych.

Bohater 2-minutowego spotu opowiada o groźnych konsekwencjach związanych z emisją f-gazów, czyli gazów cieplarnianych zawierających fluor, w tym tych zaliczanych do czynników chłodniczych z grupy HFC (fluorowęglowodory). Występują one niemal wszędzie „chłodząc napoje, samochody i sklepy”. Mężczyzna wzbogaca opowieść schematami, mapami i obrazami narysowanymi na swoim ciele.

Co zatem można zrobić by uniknąć globalnej katastrofy przepowiadanej przez Greenpeace na 2020 rok? Trzeba zacząć stosować przetestowaną i bezpieczną dla środowiska technologię „GreenFreeze”, opracowaną na początku lat 90. Tę ekologiczną technologię zastosowano w ponad 300 milionach domowych urządzeń, a kolejne firmy inwestują w tego typu nowoczesne, bezpieczne dla środowiska rozwiązania. Jednak, by zmniejszyć emisję HFC, konieczne jest przekonanie krajów rozwijających się do zrezygnowania ze stosowania czynników z tej grupy.

Internauci mogli wysłać własne fotopetycje, czyli zdjęcia wybranych (ale nie intymnych) części swojego ciała.
K. Kukuła


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The naked truth about F-gases
Czas:
2009.11.19 - 2009.12.10
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Greenpeace
Media:
Internet
Adresaci:
Ogół społeczeństwa





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek