W USA 1 września ruszyła kampania pokazująca, jak nagle wszystko może obrócić się do góry nogami. Szczególnie wdzięcznie ilustruje to film reklamowy, motywujący wszystkich do zaopatrzenia się w apteczki i zestawy pierwszej pomocy, do opracowania planu ucieczki i zasięgania na bieżąco informacji alarmowych o różnego rodzaju niebezpieczeństwach. Trzęsienie ziemi czy pożar dla osób nieprzygotowanych skutkuje życiową katastrofą i stratą wszystkiego. Tylko odpowiednio przygotowane społeczności lokalne, rodziny i indywidualne osoby będą mogły w razie takiego wydarzenia pomóc sobie szybko nawzajem i sprawnie zorganizować życie na nowo.
Badania pokazują, że choć 91% Amerykanów wie, że należy być przygotowanym na różne niebezpieczeństwa, to tylko 58% z nich podjęła jakiekolwiek kroki ku temu.
Kampania reklamuje serwis Ready.gov informujący jak należy zabezpieczyć się przez różnymi katastrofami i jak sobie z nim poradzić.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona