────── 20.03.2015
Nagie pośladki w autobusach
Naklejki przedstawiające nagie pośladki wystające zza spodni pojawiły się na tylnych siedzeniach autobusów w Chicago. Dlaczego? Przecież, jak głosi pierwsza część hasła, "No one wants to see this…" ("Nikt nie chce tego widzieć").
Nikt, poza twoim lekarzem – wyjaśniała dalej informacja. Kampania miała na celu zachęcenie pasażerów do wykonania badań profilaktycznych pod kątem raka jelita grubego. Organizacja Meredith’s Miracles, inicjator akcji, podaje, że ten rodzaj nowotworu jest drugim pod względem śmiertelności w USA, jednak jego wczesne wykrycie zdecydowanie zwiększa szanse na jego wyleczenie.
Nazwa kampanii:
No one wants to see this
Czas:
2015.3.16
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Meredith's Miracles
Media:
Ambient
Wykonawca:
FCB Chicago
Adresaci:
Pasażerowie komunikacji miejskiej, osoby nie wykonujące badań profilaktycznych
Hasło kampani:
No one wants to see this. Except for your doctor (Nikt nie chce tego widzieć. Poza twoim lekarzem)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki