Surrealistycznym pojazdem ze splecionych nagich ciał kieruje butelka. Oszołomiony alkoholem kierowca jest zdany na wypaczoną percepcję otoczenia.
Trzy oryginalne kreacje kampanii „Drink drive you” (Alkohol Cię pokieruje) przygotowała indyjski oddział agencja JWT. Ilustracje przestawiają sunące jezdnią motocykle i samochód, skonstruowane z połączonych ze sobą męskich i żeńskich korpusów, nóg i ramion oraz nienaturalnie powiększonych fragmentów twarzy: oczu, nosa, ust. Plastyczny, zmysłowy charakter obrazów przywołuje na myśl zaburzone używkami wizje orgii seksualnych. Hasło przestrzega: „Don’t let the drink drive you” (Nie pozwól, by kierował tobą alkohol).
Nadawcą kampanii jest działająca w Indiach Community Against Drunk Driving (CADD) – organizacja pozarządowa zajmująca się problemem nietrzeźwych kierowców. Na swojej stronie internetowej CADD alarmuje: 90 tysięcy ludzi rocznie traci w Indiach życie z powodu jazdy po pijanemu – co 6 minut z winy nietrzeźwego kierowcy ginie jedna osoba. Celem reklamy jest uświadomienie społeczeństwu, że człowiek znajdujący się pod wpływem alkoholu jest fizjologicznie niezdolny do prowadzenia samochodu i stanowi zagrożenie dla otoczenia.
Magdalena Dembińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy