Surrealistycznym pojazdem ze splecionych nagich ciał kieruje butelka. Oszołomiony alkoholem kierowca jest zdany na wypaczoną percepcję otoczenia.
Trzy oryginalne kreacje kampanii „Drink drive you” (Alkohol Cię pokieruje) przygotowała indyjski oddział agencja JWT. Ilustracje przestawiają sunące jezdnią motocykle i samochód, skonstruowane z połączonych ze sobą męskich i żeńskich korpusów, nóg i ramion oraz nienaturalnie powiększonych fragmentów twarzy: oczu, nosa, ust. Plastyczny, zmysłowy charakter obrazów przywołuje na myśl zaburzone używkami wizje orgii seksualnych. Hasło przestrzega: „Don’t let the drink drive you” (Nie pozwól, by kierował tobą alkohol).
Nadawcą kampanii jest działająca w Indiach Community Against Drunk Driving (CADD) – organizacja pozarządowa zajmująca się problemem nietrzeźwych kierowców. Na swojej stronie internetowej CADD alarmuje: 90 tysięcy ludzi rocznie traci w Indiach życie z powodu jazdy po pijanemu – co 6 minut z winy nietrzeźwego kierowcy ginie jedna osoba. Celem reklamy jest uświadomienie społeczeństwu, że człowiek znajdujący się pod wpływem alkoholu jest fizjologicznie niezdolny do prowadzenia samochodu i stanowi zagrożenie dla otoczenia.
Magdalena Dembińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki