Włamanie do mieszkania, napad na ulicy i wybita szyba na przystanku na plakatach oraz spot prezentujący codzienne, niebezpieczne sytuacje na nagraniach z monitoringu to część szeroko zakrojonej akcji społecznej, która ma na celu zachęcenie Brytyjczyków do głosowania na lokalnych Komisarzy do Spraw Policyjnych i Przestępstw (Police and Crime Commissioners).
Hasło, które pojawia się na obrazach brzmi: „On November 15th criminals will hope you do nothing” („Przestępcy mają nadzieję, że 15 listopada nic nie zrobisz”) odnosi się bezpośrednio do dnia wyborów i głosowania na swojego kandydata lub kandydatkę. Cała akcja powstała na zamówienie Home Office
– Departamentu Rządu Wielkiej Brytanii, do spraw imigracji, bezpieczeństwa oraz prawa i porządku. Wykonawcą jest agencja RKCR/Y&R.
Lokalny komisarz to nowe, niepodległe stanowisko, które ma pomóc w nadzorowaniu pracy służb porządkowych i zapewnieniu ich efektywnego działania. Komisarz będzie miał za zadanie wniesienie społecznej perspektywy do działań policji poprzez spotkania z obywatelami w celu ustalenia planów postępowania, nadzorowanie wydatków z policyjnego budżetu i powoływanie/odwoływanie szefa lokalnego posterunku. Data pierwszych tego typu wyborów w Wielkiej Brytanii została ustalona na 15 listopada 2012 roku. Stanowisko Komisarza czeka na 41 osób z terenu Anglii i Walii. Na stronie internetowej obywatele mogą sprawdzić profile swoich kandydatów, porównać ich cechy oraz doświadczenie i wybrać tych, którzy ich zdaniem dają najwyższą gwarancję skutecznej walki z przestępczością.
Akcji towarzyszył spot radiowy. Wszystkie materiały kampanii miały także wersję w języku walijskim.
Filip Jędruch
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy