W jaki sposób dotrzeć do osób dotkniętych ubytkiem słuchu z informacją, że dana placówka medyczna wykonuje darmowe operacje, przywracające słyszenie bądź poprawiające jego jakość? Można rzecz jasna, publikować informacje w środkach masowego przekazu. Można jednak sięgnąć po niebanalny projekt graficzny – tak jak zrobił to Thumbay Hospital Fujairah w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Na pionowym princie umieszczono ludzkie ucho, przypominające swoim kształtem ludzki embrion. Hasło kampanii: „Give your hearing a rebirth”, czyli dosłownie „Daj swojemu słuchowi ponowne narodziny” zostało zaś zakomponowane w taki sposób, że z jednej strony przypomina wsączający się do ucha szept (namawiający do kontaktu ze szpitalem), z drugiej zaś układa się jak pępowina dostarczająca płodowi wszystkiego co niezbędne do życia. Kampania miała swoją premierę podczas Światowego Dnia Słuchu.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów