Letnia trasa „HELP dla życia bez tytoniu” odwiedzi 8 uczęszczanych przez młodzież nadmorskich miast. Wakacyjną podróż kampanii zainaugurował 4 lipca event w Dźwirzynie, a ostatnim punktem trasy będzie Molo w Sopocie. Charakterystyczny pomarańczowo – niebieski namiot pojawiać się będzie m.in. na plażach i promenadach, aby jak najwięcej osób mogło skorzystać z bezpłatnych badań oraz porad.
Letnia trasa HELP liczy 8 plenerowych eventów, odbywających się dzień po dniu według następującego rozkładu:
04.07 – Dźwirzyno (przed budynkiem Gminnego
Ośrodka Turystyki i Gospodarki Komunalnej),
05.07 – Mielno (Deptak przy ul. Kościuszki),
06.07 – Darłowo (Plac T. Kościuszki),
07.07 – Ustka (Dolna Promenada Nadmorska),
08.07 – Łeba (Skwer Rybaka ul. Kościuszki),
09.07 – Hel (Bulwar Nadmorski),
10.07 – Gdańsk ( Molo w Gdańsku),
11.07 – Sopot (Skwer Kuracyjny na Molo)
Codziennie w w/w miejscowościach między godziną 10.00 a 16.00 wszyscy chętni będą mogli skorzystać z bezpłatnego badania poziomu tlenku węgla (CO) w wydychanym powietrzu. Badanie to wykonuje się przy pomocy Smokolizera czyli urządzenia, które rejestrując wydychane z płuc powietrze pokazuje konkretny wynik obecności czadu w płucach.
Wolontariusze kampanii będą udzielać porad jak skutecznie rzucić palenie, jak unikać biernego palenia oraz jak nie zaczynać palić. Ponadto, kamera HELP uwieczni każdego, kto zgodzi się podzielić z innymi swoimi doświadczeniami związanymi z walką z tytoniem. Wszyscy którzy skorzystają z badania otrzymają ulotki oraz promocyjne gadżety HELP (do wyboru są m.in. klapki plażowe, torby na zakupy, podkoszulki, worki szkolne, notesy magnetyczne, długopisy, wieszaki, kosmetyczki czy piłki plażowe).
Kampania „HELP Dla życia bez tytoniu” realizowana jest we wszystkich 27 krajach członkowskich UE. Ogólnym mottem kampanii jest udzielanie pomocy i poparcia “dla życia bez tytoniu” poprzez dostarczanie informacji o kwestiach zdrowotnych i społecznych związanych z paleniem tytoniu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS