logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nadmiar seksu szkodzi
31.08.2008
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko

Nadmiar seksu szkodzi



Popularna gwiazda filmów porno i przyszła mama przekonuje, że seks bywa zły. Jenna Jameson to kolejna sławna osoba, która rozebrała się w kampanii proekologicznej organizacji PETA. Tym razem kampania pt. Sometimes Too Much Sex Can Be a Bad Thing dotyczy sterylizowania czworonogów: "Za dużo seksu to czasami zły pomysł. Pomóż zabiegać niepotrzebnym narodzinom milionów zwierząt każdego roku. Wysterylizuj lub wykastruj swoje koty i psy."

PETA przypomina właścicielom zwierząt by zadbali o antykoncepcję swoich ulubieńców po to by nie rodziły się niechciane czworonogi, które potem trafiają do przepełnionych już schronisk dla zwierząt. W zeszłym roku w samych Stanach Zjednoczonych do przytułków trafiło 7 milionów zwierząt.

– Ponieważ nasze zwierzęta nie mogą brać pigułek lub używać prezerwatyw, musimy pomóc zapewnić im bezpieczny seks przez ich sterylizację – przekonuje Jenna. – Miliony bezdomnych zwierząt trafiają każdego roku do schronisk, bo brakuje dla nich domów.

PETA prowadzi kampanię w ramach programu "Easy as ABC: Animal Birth Control".

Inne gwiazdy w kampanii Lepiej nago niż w futrze



Nazwa kampanii:
Sometimes Too Much Sex Can Be a Bad Thing
Czas:
2008.8.11 - 2008.8.31
Nadawca:
PETA (Ludzie dla etycznego traktowania zwierząt)
Media:
Prasa, internet
Wykonawca:
PETA
Adresaci:
Właściciele zwierząt
Hasło kampani:
Sometimes Too Much Sex Can Be a Bad Thing (Czasami zbyt może seksu może szkodzić)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek