────── 20.10.2008
Nadkonsumpcja zżera przyszłość
Zabawną i nieco przerażającą kanibalizmem kampanię utrzymaną w barokowej stylistyce, z dzieckiem zastępującym zwyczajowego prosiaka, widniejącego na stole biesiadnym, zorganizował belgijski oddział WWF we współpracy z agencją Germaine (Antwerp). Zwraca ona uwagę na nadmierną i bezmyślną konsumpcję, która w dłuższej perspektywie niszczy zasoby Ziemi, które nie są nieskończone. Przez swoją zachłanność człowiek dąży do samozagłady.
Reklamy kampanii pojawiły się na citylightach w październiku.
Hasło kampanii nie wskazuje niestety, co należy zrobić by uniknąć apokaliptycznej wizji.
Nazwa kampanii:
Baby
Czas:
2008.10.15 - 2008.10.31
Kraje:
Belgia
Nadawca:
WWF
Media:
Citylighty
Wykonawca:
Germaine, Antwerp
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Consuming the Earth is consuming our future
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki