Nadchodzą niesamowite zjawiska atmosferyczne
Nostradamus to przewidział, ale twórcy kampanii nie przypuszczali, że trąby powietrzne, o których mowa w spocie, staną się faktem.
Siódmy spot kampanii o cyfryzacji telewizji, po Starym Kinie, Adamie Słodowym, Smoku Telesforze, Telenoweli, Teleturnieju i Meczu, emitowany w telewizji od początku lipca br., pokazuje prognozę pogody, podczas prezentowania której prezenter walczy nie tylko z zachowaniem fryzury „na pożyczkę”, ale – o czym jeszcze nie wie – ze zbliżającym się tornadem. Bledną przy tym informacje z żółtego paska o narodzinach sześcioraczków w Małkini i o rozwodzie z powodu globalnego ocieplenia.
Celem kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji oraz pięciu największych nadawców – TVP, Polsat, TV4, TVN i Puls – jest przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Do 31 lipca 2013 roku sygnał analogowy zostanie całkowicie zastąpiony przez naziemną telewizję cyfrową.
Głównym narzędziem komunikacji są spoty telewizyjne emitowane do 2013 r. w dwóch głównych etapach. W etapie pierwszym odbiorcy zachęcani będą do skorzystania z możliwości, jakie już teraz daje telewizja cyfrowa. W etapie drugim nacisk położony zostanie natomiast na zbliżające się terminy wyłączenia sygnału analogowego. Łącznie przygotowano 9 spotów telewizyjnych, sfinansowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji oraz stacje telewizyjne. Wszystkie filmy opierają się na humorystycznym odwołaniu do klasycznych i kultowych programów telewizyjnych z lat od 60-tych do 90-tych.
Wszystkie spoty mają przeprowadzić Polaków przez zmianę sygnału analogowego na cyfrowy, pokazać jak i co trzeba zmienić, co ewentualnie kupić, jak zamontować, skąd czerpać informacje, do kogo zwrócić się o pomoc.
Za realizację spotów odpowiedzialna jest Fabryka Komunikacji Społecznej.
Strona kampanii o cyfryzacji: www.cyfryzacja.gov.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca