────── 19.05.2017
Co takiego? 7 najdziwniejszych kampanii społecznych
Nadal trzeba siusiać pod prysznicem
Przekaz tej kampanii jest prosty i zrozumiały – należy siusiać pod prysznicem. Nokautuje jednak resztę w kategorii najmniej docenionego problemu społecznego. Może niesłusznie, bo siusiając pod prysznicem można zaoszczędzić aż 12 litrów wody dziennie, co daje w skali roku oszczędność rzędu 4.380 litrów wody.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

