Wszyscy tak robią – kobiety, mężczyźni, dzieci, muzycy, filmowcy, Brazylijczycy, stwory z innych planet, sportowcy, a nawet King Kong i kochankowie ukryci w szafach. Siusianie pod prysznicem pozwala zaoszczędzić aż 12 litrów wody dziennie.
Oto druga odsłona kampanii Xixi no Banho zachęcającej do siusiania podczas kąpieli pod prysznicem. Celem kampanii jest zaoszczędzenie 4.380 litrów wody rocznie poprzez rezygnację ze spuszczania wody w sedesie.
Nazwa kampanii:
Xixi no Banho
Czas:
2009.8.1 - 2009.8.31
Nadawca:
Fundaçao SOS Mata Atlântica
Media:
Internet, billboardy, radio, prasa
Wykonawca:
F/Nazca S&S
Adresaci:
Ogół społeczeństwa brazylijskiego
Hasło kampani:
Xixi no Banho
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat