Człowiek unoszący się nad wieżowcami, wydmami, lodowcem – na pierwszy rzut oka mogłyby być to ilustracje do poezji, jednak po przyjrzeniu się widoczne jest przesłanie kampanii.
Wieżowce mają kształt szyjek od butelek, wydmy to również szklane opakowania ułożone horyzontalnie, a lodowiec to tylko kostki lodu w alkoholu. Lecący nad tymi „krajobrazami” człowiek trzyma się tzw. dymka, symbolu, w którym umieszczane są wypowiedzi postaci m.in. w komiksach. Brazylijski oddział organizacji Anonimowi Alkoholicy chce za pośrednictwem plakatów podkreślić, że kluczowa w wychodzeniu z uzależnienia jest rozmowa i zachęca osoby mające problem z alkoholem do kontaktu.
Zwracające uwagę czytelnością i estetyką grafiki stworzyła agencja J. Walter Thompson z Sao Paulo.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza
-
24.09.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
23.09.2024
Same nie znikną
-
19.09.2024
Książka jest znacznie lepsza
-
18.09.2024
…z wyjątkiem uważnego kierowcy