Człowiek unoszący się nad wieżowcami, wydmami, lodowcem – na pierwszy rzut oka mogłyby być to ilustracje do poezji, jednak po przyjrzeniu się widoczne jest przesłanie kampanii.
Wieżowce mają kształt szyjek od butelek, wydmy to również szklane opakowania ułożone horyzontalnie, a lodowiec to tylko kostki lodu w alkoholu. Lecący nad tymi „krajobrazami” człowiek trzyma się tzw. dymka, symbolu, w którym umieszczane są wypowiedzi postaci m.in. w komiksach. Brazylijski oddział organizacji Anonimowi Alkoholicy chce za pośrednictwem plakatów podkreślić, że kluczowa w wychodzeniu z uzależnienia jest rozmowa i zachęca osoby mające problem z alkoholem do kontaktu.
Zwracające uwagę czytelnością i estetyką grafiki stworzyła agencja J. Walter Thompson z Sao Paulo.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy