Człowiek unoszący się nad wieżowcami, wydmami, lodowcem – na pierwszy rzut oka mogłyby być to ilustracje do poezji, jednak po przyjrzeniu się widoczne jest przesłanie kampanii.
Wieżowce mają kształt szyjek od butelek, wydmy to również szklane opakowania ułożone horyzontalnie, a lodowiec to tylko kostki lodu w alkoholu. Lecący nad tymi „krajobrazami” człowiek trzyma się tzw. dymka, symbolu, w którym umieszczane są wypowiedzi postaci m.in. w komiksach. Brazylijski oddział organizacji Anonimowi Alkoholicy chce za pośrednictwem plakatów podkreślić, że kluczowa w wychodzeniu z uzależnienia jest rozmowa i zachęca osoby mające problem z alkoholem do kontaktu.
Zwracające uwagę czytelnością i estetyką grafiki stworzyła agencja J. Walter Thompson z Sao Paulo.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka