logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
14.08.2023
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Raportowanie społeczne, Organizacje pozarządowe / NGO

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!



Z uwagi na zwiększoną liczbę zapytań o możliwość przedłużenia naboru do 17. edycji Konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” termin zgłoszeń ponownie uległ wydłużeniu. Ostateczny termin na zgłoszenie raportów upływa 31 sierpnia. Jest to termin nieprzekraczalny.

Jak wziąć udział? Aby zgłosić raport w konkursie, należy:

  • upewnić się, że spełnia on wymogi regulaminu: https://raportyzr.pl/regulamin/
  • wypełnić formularz: https://raportyzr.pl/konkurs/
  • odebrać potwierdzenie zgłoszenia raportu w Konkursie od organizatorów.

Udział w konkursie nie wiąże się z opłatami.

Szczegółowe informacje informacje na temat konkursu można znaleźć tutaj: www.raportyzr.pl/jak-wziac-udzial-w-konkursie.
***
Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju.

CSR NGO konkurs raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu Deloitte raportowanie społeczne Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju


Nazwa wydarzenia:
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia
Czas:
2023.8.14 - 2023.8.31
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Raportowanie społeczne, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte
Hasło kampani:
#RZR2023 #raportyzrównoważonegorozwoju #ESGreporting #raportowanieESG





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek