────── 18.01.2022
Na wyciągnięcie ręki
Pandemia Covid-19 szczególnie mocno uderzyła w branżę turystyczną. Dotyczy to zarówno ruchu zagranicznego, jak i rynku wewnętrznego.
Grecki przewoźnik, SKY express, postanowił zatem rozreklamować tamtejsze połączenia krajowe, porównując lokalne zabytki (takie jak latarnia morska w Chanii na Krecie) oraz inne, słynne cele wypraw turystycznych (jak wrak statku na Zakynthos), do łatwo dostępnych przedmiotów codziennego użytku typu lampa na biurko czy zabawki dziecięce. Jak sugeruje reklama – najpopularniejsze „wizytówki” greckiej kultury są teraz dosłownie na wyciągnięcie ręki.
Nazwa kampanii:
Affordable Greece
Czas:
2022.1.18
Kraje:
Grecja
Nadawca:
SKY express
Media:
print
Wykonawca:
Soho Square, Greece
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
23.05.2023
Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi
-
23.05.2023
Mały Książę i Kundelek
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
15.05.2023
Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie