────── 18.01.2022
Na wyciągnięcie ręki
Pandemia Covid-19 szczególnie mocno uderzyła w branżę turystyczną. Dotyczy to zarówno ruchu zagranicznego, jak i rynku wewnętrznego.
Grecki przewoźnik, SKY express, postanowił zatem rozreklamować tamtejsze połączenia krajowe, porównując lokalne zabytki (takie jak latarnia morska w Chanii na Krecie) oraz inne, słynne cele wypraw turystycznych (jak wrak statku na Zakynthos), do łatwo dostępnych przedmiotów codziennego użytku typu lampa na biurko czy zabawki dziecięce. Jak sugeruje reklama – najpopularniejsze „wizytówki” greckiej kultury są teraz dosłownie na wyciągnięcie ręki.
Nazwa kampanii:
Affordable Greece
Czas:
2022.1.18
Kraje:
Grecja
Nadawca:
SKY express
Media:
print
Wykonawca:
Soho Square, Greece
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
04.05.2022
Globalny raport o pracy hybrydowej 2022