logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Na szczęście stracił rękę
15.02.2012
Tematy: Kampanie, Irlandia, Obronność i bezpieczeństwo, Praca i polityka zatrudnienia

Na szczęście stracił rękę



Czasami utratę ręki można uznać za szczęśliwy zbieg okoliczności. Lepiej bowiem stracić rękę, niż zginąć na miejscu.

Kampania „The Lucky One” (Szczęściarz), przygotowana na zlecenie The Health and Safety Authority – irlandzkiego Urzędu ds. Zdrowia i Bezpieczeństwa – karze spojrzeć na ofiary wypadków na farmach, z niecodziennego punktu widzenia. Bohaterem czarnobiałego plakatu jest mężczyzna w średnim wieku, bez lewej ręki. Brak kończyny rzuca się w oczy tym bardziej, że mężczyzna jest nagi od pasa w górę. Z jego twarzy bije przygnębienie i zmęczenie życiem. I dlatego, napis „I’m the lucky one” (Jestem szczęściarzem), znajdujący się tuż pod kikutem, w pierwszym momencie może szokować. Nie tak zwykły o sobie mówić osoby po amputacjach kończyn. Wyjaśnienie przynoszą jednak kolejne, napisane nieco mniejszym pismem, hasła: „My farm accident didn’t kill me, unlike the 22 people who died on Irish farms last year. Life goes on for me and my family, but you might not be so lucky. Stop taking risks. Farm safely” (Mój wypadek nie zabił mnie, w przeciwieństwie do 22 osób, które zginęły na irlandzkich farmach w zeszłym roku. Moje życie i życie mojej rodziny toczy się dalej, ale ty możesz nie mieć tyle szczęścia. Przestań ryzykować. Pracuj bezpiecznie). Takie spojrzenie na problem sprawia, że utrata ręki rzeczywiście może być określona jako wielkie szczęście.

The Health and Safety Authority jest krajowym organem odpowiedzialnym za egzekwowanie prawa w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa. Podejmuje liczne akcje prewencyjne, mające na celu zapobieganie wypadkom podczas pracy.

Rolnictwo pozostaje jedną z najważniejszych gałęzi irlandzkiej gospodarki. Daje ono zatrudnienie około 10 % ludności kraju.
Jacek Czerwiński



Nazwa kampanii:
The Lucky One
Czas:
2012.2.9 - 2012.2.29
Nadawca:
The Health and Safety Authority
Media:
Plakaty
Wykonawca:
McCann Erickson (Dublin)
Adresaci:
Irlandzcy farmerzy
Hasło kampani:
My farm accident didn’t kill me, unlike the 22 people who died on Irish farms last year. Life goes on for me and my family, but you might not be so lucky. Stop taking risks. Farm safely (Mój wypadek nie zabił mnie, w przeciwieństwie do 22 osób, które zginęły na irlandzkich farmach w zeszłym roku. Życie toczy się dalej dla mnie i mojej rodziny, ale ty możesz nie mieć tyle szczęścia. Skończy z podejmowaniem ryzyka. Pracuj bezpieczniej)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek