Na ryby?
W Australii wędkowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu. Niestety, działalność człowieka ma negatywny wpływ także na tamtejsze ekosystemy wodne, w efekcie czego ich zarybienie systematycznie spada.
Twórcy kampanii zrealizowanej na zamówienie OzFish, organizacji przypominającej nasz Polski Związek Wędkarski, postanowili zaradzić temu w wyjątkowo inteligentny sposób. W serii fotosów, zaaranżowanych na wzór klasycznych zdjęć „z taaaką rybą”, przesunęli ostrość z dumnych wędkarzy na znajdujące się za nimi akweny. Zarówno dosłownie, jak i metaforycznie, skupili się na wodzie zamiast na wędkarskich trofeach.
Inauguracji kampanii miała miejsce na łamach Fishing World, najpopularniejszego australijskiego magazynu dla miłośników wędkarstwa, zaś jeden z fotosów trafił na okładkę, stając się punktem wyjścia do debaty na temat odpowiedzialności człowieka za środowisko i zachęty, by czynnie włączyć się w jego rekultywację.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family