Na ryby?
W Australii wędkowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu. Niestety, działalność człowieka ma negatywny wpływ także na tamtejsze ekosystemy wodne, w efekcie czego ich zarybienie systematycznie spada.
Twórcy kampanii zrealizowanej na zamówienie OzFish, organizacji przypominającej nasz Polski Związek Wędkarski, postanowili zaradzić temu w wyjątkowo inteligentny sposób. W serii fotosów, zaaranżowanych na wzór klasycznych zdjęć „z taaaką rybą”, przesunęli ostrość z dumnych wędkarzy na znajdujące się za nimi akweny. Zarówno dosłownie, jak i metaforycznie, skupili się na wodzie zamiast na wędkarskich trofeach.
Inauguracji kampanii miała miejsce na łamach Fishing World, najpopularniejszego australijskiego magazynu dla miłośników wędkarstwa, zaś jeden z fotosów trafił na okładkę, stając się punktem wyjścia do debaty na temat odpowiedzialności człowieka za środowisko i zachęty, by czynnie włączyć się w jego rekultywację.
zobacz także
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni