logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  18.09.2014

Na kruchym lodzie czy pośród lwów



W samym sercu niebezpieczeństwa, z niemal zerowymi szansami na ratunek – na cienkim lodzie, pośród grupy lwów czy na torach tuż przed przejeżdżającym pociągiem – znajdują się wytyczone strefy dla palaczy.  

Trudno policzyć kampanie uświadamiające palaczy i ich bliskich o szkodliwości palenia. Pojawiały się sugestywne plakaty, spoty, organizowano debaty i straszono statystykami. Ta kreacja nie ma szokować pokazywaniem bezpośrednich konsekwencji zdrowotnych i wzbudzać przerażenia zdjęciami zniszczonych płuc czy przełyku. Zdjęcia przedstawiają miejsca piękne, ale mogące budzić grozę, gdy odbiorca wyobrazi sobie, że znajduje się w nich człowiek. Dlaczego stoi akurat tam? Bo w takich miejscach staje palacz, gdy sięga po papierosa – na skraju ryzyka. Oszczędny w środkach, ale mocny przekaz podkreśla, krótkie hasło w formie pytania: „Is it worth the risk?” („Czy to warte ryzyka?”). Próba wywołania kliszy „strefa dla palących – zagrożenie” wydaje się ciekawą koncepcją.

Organizacja Santa Casa, która odpowiada za kreację, jest ściśle połączona z tzw. Szpitalem Akademickim i skupia 38 centrów medycznych. To brazylijska instytucja o długiej tradycji i znaczących osiągnięciach na rzecz badań, promocji zdrowia i akcji profilaktycznych. Prowadzi m.in. działalność medyczną na rzecz transplantacji i stwardnienia rozsianego. Cieszy się w Brazylii bardzo dobrą opinią.

Dominika Charytoniuk


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 14.02.2023

    Walentynki — Święto Zrywania


  • 14.02.2023

    Walentynkowo o donacji


  • 13.02.2023

    Wracają. Zawsze wracają


  • 01.02.2023

    Chcesz przestać, a nie możesz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek