logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Na IKEA można liczyć po raz drugi
22.05.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Na IKEA można liczyć po raz drugi



Ruszyła druga edycja ogólnopolskiego programu stypendialnego „Na Rodzinę Można Liczyć”, realizowanego przez IKEA FAMILY we współpracy z Fundacją Świętego Mikołaja. Dzięki pierwszej, pilotażowej akcji, stypendia o łącznej wartości 293 539 zł otrzymało 147 uczniów, z czego 59 to mieszkańcy Małopolski i Podkarpacia. Druga edycja programu potrwa do 9 czerwca.

Za każde okazanie karty IKEA FAMILY przy kasie podczas zakupów w IKEA Kraków, w dniach od 29 kwietnia do 9 czerwca 2013, firma przekaże 50 groszy na konto Funduszu Stypendialnego. Uzyskane w ten sposób środki zostaną przeznaczone na kontynuowanie wsparcia dla dotychczasowych stypendystów (jeśli nadal będą spełniać warunki określone w regulaminie), a także na ufundowanie kolejnych stypendiów dla uczniów gimnazjów oraz szkół ponadgimnazjalnych.

Akcja ma na celu wsparcie zdolnych i zaangażowanych społecznie uczniów, którzy mają ograniczone możliwości rozwoju osobistego i uczestnictwa w zajęciach pozaszkolnych ze względu na trudną sytuację życiową w ich rodzinach. W ramach projektu, IKEA FAMILY wraz z Fundacją Świętego Mikołaja stworzyły Fundusz Stypendialny. W pierwszej edycji zebrano 146 769,50 zł. IKEA zdecydowała się podwoić tę kwotę, przeznaczając na stypendia edukacyjne łącznie 293 539 zł.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek