Animowana postać wykonuje karkołomne manewry między wymalowanymi na murze słowami, mówiącymi o zagrożeniu, trudnych wyborach, życiu na ulicy, byciu krzywdzonym i w końcu bezpiecznym miejscu. Na takiej samej koncepcji oparte są przygotowane murale.
Kreacja przygotowana przez Leo Burnett UK porusza problem bezdomności młodych ludzi, którzy często decydują się na życie na ulicy ze względu na trudną sytuację rodzinną, np. przemoc czy alkoholizm wśród najbliższych. Reklama ma zachęcić do wsparcia organizacji End Youth Homelesness, zajmującej się prewencją bezdomności młodzieży poprzez pracę z rodziną, zapewnianiem schronienia dla tych, którzy już znaleźli się w takiej sytuacji oraz pomaganiem im w edukacji i znalezieniu pracy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”