logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Myślisz, że to przeszłość?
24.01.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Edukacja, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą

Myślisz, że to przeszłość?



Rok temu, w styczniu 2023, opublikowany został raport na temat seksizmu we Francji. Wyniki okazały się szokujące – młode pokolenie zamiast iść do przodu, cofnęło się pod względem równości płci. 9 na 10 kobiet twierdzi, że zetknęło się z seksizmem, przemoc werbalna stała się codziennością a średnio co 2,5 dnia we Francji w wyniku zabójstwa umiera kobieta.

Jedną z przyczyn szerzącej się agresji są media społecznościowe, będące wylęgarnią poniżających treści kierowanych do kobiet. I taki też był punkt wyjścia kampanii, zrealizowanej przez agencję BETC Paris na zamówienie tamtejszej Wysokiej Rady ds. Równości (High Council for Equality). Idea kreatywna projektu została oparta na szokującym zestawieniu autentycznych wywiadów z lat 70. XX wieku z wypowiedziami, które można obecnie znaleźć w Internecie. Inne są ubrania i fryzury, ale słowa i poglądy – dokładnie takie same:

https://video.adsoftheworld.com/on4b70t227mo4m3w7nxvthipoa22.mp4

Start kampanii miał miejsce 22 stycznia – na projekt złożyły się film emitowany w telewizji i Internecie oraz spot radiowy.

przemoc edukacja internet seksizm walka z przemocą film przemoc domowa kobiety social media mężczyźni Równouprawnienie i tolerancja Francja integrated kobietobójstwo spot radiowy


Nazwa kampanii:
Back to... the present
Czas:
2024.1.22
Nadawca:
High Council for Equality
Media:
integrated
Wykonawca:
BETC Paris, France





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek