logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  30.11.2009

Muzyczne ruszenie



Kampania „Play to Stop: Europe for Climate” to wspólne przedsięwzięcie Komisji Europejskiej i MTV Networks International. Projekt ma na celu zaktywizowanie młodych ludzi w działania na rzecz środowiska, jak również poszerzenie ich wiedzy na temat zagrożeń związanych ze zmianami klimatu. 7 grudnia w Kopenhadze będzie miał miejsce koncert grupy Backstreet Boys, który zbiegnie się z otwarciem konferencji ONZ w sprawie zmian klimatu. Polskim ambasadorem kampanii jest choreograf, Michał Piróg, który weźmie udział w wydarzeniu.

Gdy coraz częściej słyszy się o większych i mniejszych katastrofach ekologicznych, które dotyczą najbliższego otoczenia, edukacja ekologiczna nabiera coraz większego znaczenia. Świadomość młodych ludzi na temat szkodliwych i nieodwracalnych zmian klimatu jest kluczowa dla przeciwdziałania problemowi. Kampania „Play to Stop: Europe for Climate” w przystępny sposób edukuje młodych ludzi jak żyć ekologicznie. – Dbałość o środowisko kojarzę jako niezbędny element kultury osobistej, wyraz empatii wobec wszystkich istot żyjących. Mam nadzieję, że w Kopenhadze uda się podjąć konstruktywne decyzje, które pomogą wspólnie wypracować system ratowania zmieniającego się klimatu – podkreśla Michał Piróg. – Jesteśmy bezmyślni w stosunku do naszego środowiska i naszej planety, na której będą żyły także kolejne pokolenia. To niezwykle ważne, aby zwiększać świadomość i próbować zmienić nasz styl życia. Chodzi o małe kroki i codzienne decyzje, które dobrze wpływają na środowisko. Młodzi ludzie są przyszłością i mają potencjał żeby zmieniać świat na lepszy.

Kampania organizowana przez Unię Europejską w partnerstwie z MTV odbywa się w 11 państwach członkowskich UE: Bułgarii, Danii, Francji, Niemczech, Polsce, Republice Czeskiej, Rumunii, Szwecji, na Węgrzech, we Włoszech i w Wielkiej Brytanii. Każdy kraj jest reprezentowany na forum międzynarodowym przez ambasadorów ze świata rozrywki, którzy promują wysiłki na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatu.

W ramach kampanii zaplanowano trzy koncerty: w Sztokholmie, Budapeszcie i Kopenhadze. Dwa pierwsze, z udziałem Moby’ego i The Editors już się odbyły. Trzeci, finałowy, na którym zagrają Backstreet Boys, zgromadzi tłumy już 7 grudnia.

Strona kampanii www.mtvplay4climate.eu


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 11.09.2023

    Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września


  • 07.09.2023

    13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie


  • 04.09.2023

    Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki


  • 04.09.2023

    „Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji


  • 31.08.2023

    Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek