Kampania „Play to Stop: Europe for Climate” to wspólne przedsięwzięcie Komisji Europejskiej i MTV Networks International. Projekt ma na celu zaktywizowanie młodych ludzi w działania na rzecz środowiska, jak również poszerzenie ich wiedzy na temat zagrożeń związanych ze zmianami klimatu. 7 grudnia w Kopenhadze będzie miał miejsce koncert grupy Backstreet Boys, który zbiegnie się z otwarciem konferencji ONZ w sprawie zmian klimatu. Polskim ambasadorem kampanii jest choreograf, Michał Piróg, który weźmie udział w wydarzeniu.
Gdy coraz częściej słyszy się o większych i mniejszych katastrofach ekologicznych, które dotyczą najbliższego otoczenia, edukacja ekologiczna nabiera coraz większego znaczenia. Świadomość młodych ludzi na temat szkodliwych i nieodwracalnych zmian klimatu jest kluczowa dla przeciwdziałania problemowi. Kampania „Play to Stop: Europe for Climate” w przystępny sposób edukuje młodych ludzi jak żyć ekologicznie. – Dbałość o środowisko kojarzę jako niezbędny element kultury osobistej, wyraz empatii wobec wszystkich istot żyjących. Mam nadzieję, że w Kopenhadze uda się podjąć konstruktywne decyzje, które pomogą wspólnie wypracować system ratowania zmieniającego się klimatu – podkreśla Michał Piróg. – Jesteśmy bezmyślni w stosunku do naszego środowiska i naszej planety, na której będą żyły także kolejne pokolenia. To niezwykle ważne, aby zwiększać świadomość i próbować zmienić nasz styl życia. Chodzi o małe kroki i codzienne decyzje, które dobrze wpływają na środowisko. Młodzi ludzie są przyszłością i mają potencjał żeby zmieniać świat na lepszy.
Kampania organizowana przez Unię Europejską w partnerstwie z MTV odbywa się w 11 państwach członkowskich UE: Bułgarii, Danii, Francji, Niemczech, Polsce, Republice Czeskiej, Rumunii, Szwecji, na Węgrzech, we Włoszech i w Wielkiej Brytanii. Każdy kraj jest reprezentowany na forum międzynarodowym przez ambasadorów ze świata rozrywki, którzy promują wysiłki na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatu.
W ramach kampanii zaplanowano trzy koncerty: w Sztokholmie, Budapeszcie i Kopenhadze. Dwa pierwsze, z udziałem Moby’ego i The Editors już się odbyły. Trzeci, finałowy, na którym zagrają Backstreet Boys, zgromadzi tłumy już 7 grudnia.
Strona kampanii www.mtvplay4climate.eu
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS