logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Muzeum Ginącej Mobilności
27.02.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Arabia Saudyjska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Muzeum Ginącej Mobilności



Arabia Saudyjska walczy z plagą otyłości. Według różnych szacunków ok. 60% dorosłych obywateli tego kraju ma wagę wyższą od prawidłowej. Powodów takiego stanu rzeczy jest wiele. Jednym z nich jest bardzo niska zawartość w diecie warzyw i owoców – pustynny klimat uniemożliwia rozwój rolnictwa, więc rośliny jadalne pochodzą przede wszystkim z importu. Ale najistotniejszym czynnikiem wydaje się być brak ruchu. Ponad 80% Saudyjczyków nie uprawia żadnych sportów lub innych form aktywności fizycznej.

Kampania społeczna The Museum of Extinct Mobility czyli Muzeum Ginącej Mobilności jest nieco dystopijnym, ale w gruncie rzeczy całkiem adekwatnym odzwierciedleniem zaistniałego stanu rzeczy. Na projekt złożyły się: film (poniżej), ukazujący wizytę w fikcyjnym muzeum prezentującym rozmaite typy aktywności ruchowej oraz cyfrowy odpowiednik przestrzeni przedstawionej w klipie, które każdy chętny mógł odwiedzić za pomocą technologii VR. W zgodnej opinii osób, które „weszły” tam z wizytą, było to wyjątkowo przygnębiające doświadczenie.

https://video.adsoftheworld.com/4y2l4jhexrufw8o0kpgmvoonfyrv.mp4

Za kampanię odpowiadała federacja Sports for All (SFA), zaś projekt miał przede wszystkim charakter alarmujący i mobilizujący – miał stanowić nie tylko przekonujący sygnał ostrzegawczy, ale również mocną zachętę do odkrycia wartości ruchu fizycznego. Zanim będzie za późno.

zdrowie film ruch aktywność ruchowa aktywność fizyczna integrated VR sport profilaktyka zdrowotna Arabia Saudyjska


Nazwa kampanii:
The Museum of Extinct Mobility
Czas:
2023.6
Nadawca:
Sports for All (SFA)
Media:
integrated
Wykonawca:
Webedia • Webedia-Arabia
Hasło kampani:
#MoveYourWorld





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek