logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Polska, Kraje
   ──────  19.02.2018

Muszkieterowie dla Polek – kontra rak



W Polsce rak piersi jest najczęstszym nowotworem u kobiet, co oznacza, że co 14 Polka choruje na raka piersi w ciągu swojego życia. Przeciwdziałając „złośliwej epidemii” sieci supermarketów Intermarché i Bricomarché już po raz jedenasty organizują mobilny program profilaktyki raka piersi dla kobiey. W ramach kolejnej edycji kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, 23 lutego br. mieszkanki Gostynia będą miały okazję poddać się bezpłatnym badaniom mammograficznym

Rak piersi u kobiet stanowi aż 22 proc. wszystkich zachorowań. Takie dane przedstawia raport „Zalecenia dla polityki państwa w zakresie zaawansowanego raka piersi”, który powstał na zlecenie Fundacji „Żyjmy Zdrowo”. Zgodnie z prognozami w 2025 r. liczba zachorowań będzie o połowę wyższa niż kilkanaście lat temu.

W odpowiedzi na te niepokojące statystyki, Grupa Muszkieterów już po raz 11. organizuje kampanię „Muszkieterowie dla Polek w kilkudziesięciu miastach w Polsce. Dzięki niej mieszkanki Gostynia będą mogły skorzystać z porady specjalistów oraz poddać się bezpłatnemu badaniu mammograficznemu: w piątek, 23 lutego w specjalnym mammobusie, który stanie na parkingu supermarketu Bricomarché .

.– Od jedenastu lat staramy się uświadamiać Polki jak ważna jest profilaktyka raka piersi, która pozwala na wczesne wykrycie choroby i daje dużą szansę na całkowite wyleczenie. Dlatego serdecznie zapraszamy wszystkie mieszkanki Gostynia do przybycia do Bricomarché i przebadania się – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Według doniesień Amerykańskiego Towarzystwa na rzecz Walki z Rakiem (ACS) oraz czasopisma „The Lancet” do 2030 roku…

Opublikowany przez Drużyna M na 30 stycznia 2018

Akcja „Muszkieterowie dla Polek” jest częścią prospołecznej działalności na stałe wpisanej w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ona na założeniu, że znajomość lokalnej społeczności i ludzi wśród których się żyje i pracuje, pozwala właścicielom sklepów Intermarché i Bricomarché lepiej poznać i odpowiadać na potrzeby sąsiadów. Oprócz bezpłatnych badań mammograficznych, Muszkieterowie fundują place zabaw dla dzieci, organizują wraz Polskim Czerwonym Krzyżem akcję „Zbieramy Krew dla Polski” oraz wspierają zbiórki polskich Banków Żywności.

Grupa Muszkieterów przy organizacji kampanii ponownie korzysta z fachowej pomocy Niepublicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Diagnostyk” z Zielonej Góry.

– Niestety, wciąż wiele Polek nie korzysta z możliwości wykonania bezpłatnych badań. Często powodem tego jest obawa przed diagnozą i ewentualnymi konsekwencjami choroby. Akcje takie jak „Muszkieterowie dla Polek” są dla kobiet znakomitą okazją by pokonać ten lęk i zrozumieć, że im później dowiedzą się o chorobie, tym mniejsze będą miały szanse na wyleczenie – mówi Jadwiga Skiruk z ośrodka „Diagnostyk” z Zielonej Góry.

Grupa Muszkieterów to obecna od 20 lat na polskim rynku największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”. Zrzesza ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ponad 380 supermarketów Intermarché i Bricomarché. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronie www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl

rak   |  Muszkieterowie dla Polek   | 


Nazwa kampanii:
Muszkieterowie dla Polek
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR
Kraje:
Polska
Nadawca:
Grupa Muszkieterów
Wykonawca:
Grupa Muszkieterów
Adresaci:
kobiety
Hasło kampani:
Muszkieterowie dla Polek





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Przerwij przerwę


  • 06.06.2023

    Pogrzeb w Katarze


  • 05.06.2023

    Jak Polacy (nie)dbają o środowisko


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek