Można być odrażającym bez wąsów
Główny bohater głęboko zastanawia się nad tym co sprawia, że ludzie reagują na niego w sposób negatywny. W końcu wpada na pomysł, że być może to jego wąsy odstraszają otoczenie. Widz oglądający całość szybko jednak zorientuje się że problem tkwi gdzie indziej, w czym dodatkowo utwierdzi go końcowe hasło: "A moustache doesn’t make you creepy. Being creepy makes you creepy" (Wąsy nie czynią Cię odrażającym. To bycie odrażającym powoduje, że taki jesteś).
Fundacja Movember, troszcząca się o zdrowie mężczyzn w szerokim kontekście, ale skupiająca się przede wszystkim na problemie raka prostaty, powróciła w listopadzie 2012 roku kampanią "David’s Big Problem" (Duży problem David’a). Spot został stworzony przez kanadyjską agencję TAXI2 we współpracy z Radke Films.
Coroczny listopadowy event fundacji Movember, która w tym roku znalazła się w rankingu Global Journal wśród 100 najważniejszych organizacji pozarządowych świata, wspiera mężczyzn i tradycyjnie robi to poprzez odwołanie się do wąsów – ich atrybutu. Spoty zachęcają do ich zapuszczania w listopadzie w ramach solidaryzowania się z osobami chorymi na raka prostaty i do wspierania finansowego organizacji. Akcje z ubiegłych lat (2009, 2010, 2011) opisywane są na portalu. Bliźniacza, kobieca wersja akcji nosi nazwę Julyna i odbywa się w lipcu.
Marta Reutt
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu