W kwietniu 2007 roku agencja DDB z Sydney zrealizowała kampanię dla organizacji Cycling Australia propagującą noszenie kasków podczas jazdy rowerem. Do tego celu wykorzystano warzywa przypominające swoim kształtem ludzki mózg. Reklamy z kapustą, brokułem i kalafiorem oraz hasłem „Always wear an approved safety helmet. cycling.org.au. Cycling Australia” pojawiły się w prasie i na billboardach. Posłużenie się warzywami w kontekście bezpieczeństwa może mieć przynajmniej dwa wytłumaczenia – trzeba chronić to, co delikatne albo niedostateczna ochrona głowy może doprowadzić do tego, że stanie się „warzywem”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa