W kwietniu 2007 roku agencja DDB z Sydney zrealizowała kampanię dla organizacji Cycling Australia propagującą noszenie kasków podczas jazdy rowerem. Do tego celu wykorzystano warzywa przypominające swoim kształtem ludzki mózg. Reklamy z kapustą, brokułem i kalafiorem oraz hasłem „Always wear an approved safety helmet. cycling.org.au. Cycling Australia” pojawiły się w prasie i na billboardach. Posłużenie się warzywami w kontekście bezpieczeństwa może mieć przynajmniej dwa wytłumaczenia – trzeba chronić to, co delikatne albo niedostateczna ochrona głowy może doprowadzić do tego, że stanie się „warzywem”.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
23.11.2023
DeepSteki
-
22.11.2023
Prawda jest taka
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja