W kwietniu 2007 roku agencja DDB z Sydney zrealizowała kampanię dla organizacji Cycling Australia propagującą noszenie kasków podczas jazdy rowerem. Do tego celu wykorzystano warzywa przypominające swoim kształtem ludzki mózg. Reklamy z kapustą, brokułem i kalafiorem oraz hasłem „Always wear an approved safety helmet. cycling.org.au. Cycling Australia” pojawiły się w prasie i na billboardach. Posłużenie się warzywami w kontekście bezpieczeństwa może mieć przynajmniej dwa wytłumaczenia – trzeba chronić to, co delikatne albo niedostateczna ochrona głowy może doprowadzić do tego, że stanie się „warzywem”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym