Możesz nie zauważać, ale to się dzieje codziennie…
Kampania kierowana do osób lubujących się w spożywaniu nietypowych potraw mięsnych.
Jednym z celów WildAid jest organizowanie kampanii kierowanych do konsumentów, a dotyczących ochrony zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt. Celem tych działań jest zniechęcenie do spożywania tych gatunków i sprawienie by nielegalne praktyki zabijania i handlowania zwierzętami przestały być opłacalne dla kłusowników. Kampania You May Not See It, zrealizowana w 2004 roku przez agencję J. Walter Thompson New York, umiejscawia uśmierconego nosorożca, tygrysa i rekina w miejscach, gdzie toczy się codzienne życie Amerykanów, którzy nie zauważają tragedii.
Efektywność kampanii mierzono m.in. w Tajlandii, gdzie 78% badanych zadeklarowało, że nie będzie więcej jeść zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt, a 30% odpowiedziało, że już przestało jeść mięso z rekina.
zobacz także
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni