logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko
   ──────  15.01.2004

Możesz nie zauważać, ale to się dzieje codziennie…



Kampania kierowana do osób lubujących się w spożywaniu nietypowych potraw mięsnych.

Jednym z celów WildAid jest organizowanie kampanii kierowanych do konsumentów, a dotyczących ochrony zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt. Celem tych działań jest zniechęcenie do spożywania tych gatunków i sprawienie by nielegalne praktyki zabijania i handlowania zwierzętami przestały być opłacalne dla kłusowników. Kampania You May Not See It, zrealizowana w 2004 roku przez agencję J. Walter Thompson New York, umiejscawia uśmierconego nosorożca, tygrysa i rekina w miejscach, gdzie toczy się codzienne życie Amerykanów, którzy nie zauważają tragedii.

Efektywność kampanii mierzono m.in. w Tajlandii, gdzie 78% badanych zadeklarowało, że nie będzie więcej jeść zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt, a 30% odpowiedziało, że już przestało jeść mięso z rekina.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Możesz tego nie zauważać
Czas:
2004.1.1 - 2004.12.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
WildAid
Media:
Plakaty, Prasa
Wykonawca:
J. Walter Thompson New York
Adresaci:
Konsumenci mięsa, szczególnie z upodobaniem do mięs rzadkich gatunków
Hasło kampani:
You May Not See It





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek