Możesz nie zauważać, ale to się dzieje codziennie…
Kampania kierowana do osób lubujących się w spożywaniu nietypowych potraw mięsnych.
Jednym z celów WildAid jest organizowanie kampanii kierowanych do konsumentów, a dotyczących ochrony zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt. Celem tych działań jest zniechęcenie do spożywania tych gatunków i sprawienie by nielegalne praktyki zabijania i handlowania zwierzętami przestały być opłacalne dla kłusowników. Kampania You May Not See It, zrealizowana w 2004 roku przez agencję J. Walter Thompson New York, umiejscawia uśmierconego nosorożca, tygrysa i rekina w miejscach, gdzie toczy się codzienne życie Amerykanów, którzy nie zauważają tragedii.
Efektywność kampanii mierzono m.in. w Tajlandii, gdzie 78% badanych zadeklarowało, że nie będzie więcej jeść zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt, a 30% odpowiedziało, że już przestało jeść mięso z rekina.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu