logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Szwecja, Pomoc rozwojowa
   ──────  05.11.2007

Morderstwa brudnej wody



Pistolet na wodę, przystawiony do głowy dziecka może zabić – informowała kampania pod hasłem „Bad water kills more children than war” („Złej jakości woda zabija więcej dzieci niż wojna”), zrealizowana przez UNICEF w 2007 roku w Szwecji. Plastikowa zabawka na wodę była stanowiła metaforę złych warunków sanitarnych i niedostatku czystej wody.

W świetle danych statystycznych Światowej Organizacji Zdrowia, każdego dnia z powodu braku lub niedostatku czystej wody umiera na świecie około 4 tysięcy dzieci. Brak higieny oraz bakterie rozwijające się w niedostosowanej do normalnego użytkowania wodzie stają się częstą przyczyną chorób w krajach tzw. Trzeciego Świata. Bez dostępu do czystej wody dla mieszkańców Południa niemożliwym staje się rozwój ekonomiczny i społeczny, dlatego ważna jest pomoc finansowa niesiona im przez kraje bogate.

Poprzez kampanię „Water kills” („Woda zabija”) UNICEF zachęcał do wsparcia finansowego programu „One drop of water”.
E.Janota


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Water kills
Czas:
2007.11.1 - 2007.11.20
Tematy:
Pomoc rozwojowa
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Unicef
Wykonawca:
Jung von Matt
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Bad water kills more children than war (Złej jakości woda zabija więcej dzieci niż wojna)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek