logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Włochy, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  25.09.2009

Moralna wiwisekcja

Your browser does not support the video tag.


Perfumowanie się wydzieliną szczeniaka, choćby nawet uroczego, ma w sobie pewną obrzydliwość. Zdaniem włoskiej organizacji E.N.P.A., zajmującej się ochroną praw zwierząt, która taką wizję zafundowała Włochom jesienią 2009 r. z okazji Światowego Dnia Zwierząt, wszelkie kosmetyki, w tym także ekskluzywne perfumy, testowane na bezbronnych stworzeniach, szkodzą nie tylko ich zdrowiu, ale też często przyczyniają się do ich śmierci.

Drugą kwestią, której ENPA się sprzeciwia, jest wykonywanie zabiegów wiwisekcji, czyli operacji na żywych zwierzętach. Wyniki takich działań służą celom naukowym, ale od dawna wywołują wielkie kontrowersje. Druga reklama kampanii pokazuje, może w nie do końca oczywisty sposób na pierwszy rzut oka, duszę psa, którą ludzka (dobra) ręka próbuje złapać.

Kampania miała na celu zbiórkę funduszy niezbędnych do realizacji celów statutowych organizacji E.N.P.A. W całym okresie trwania kampanii, Włosi korzystający z dowolnej sieci komórkowej lub z telefonów stacjonarnych mogli wysyłać smsy, z których dochód przekazany został na walkę z łamaniem praw zwierząt w Italii.

Ente Nazionale Protezione Animalni (Towarzystwo Ochrony Zwierząt) została założona w 1871r., przez Giuseppe Garibaldiego. Obecnie na teranie Włoch działa 160 oddziałów tej organizacji. Wspiera ją Światowa Organizacja Zdrowia Zwierząt (OIE). E.N.P.A. cieszy się dużym poparciem Włochów. Przykładem tego może być zainteresowanie jej profilem w serwisie Facebook – posiada tam przeszło 66 tys. fanów.
M. Juźwiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Giornata degli Animali Enpa 2009
Czas:
2009.9.20 - 2009.10.10
Tematy:
Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Włochy
Nadawca:
Ente Nazionale Protezione Animali
Media:
Billboardy, prasa, telewizja
Wykonawca:
Lowe Pirella Fronzoni
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, konsumenci, osoby dorosłe, właściciele telefonów
Hasło kampani:
ang. Help us fight the effects of cosmetic testing (Pomóż nam zwalczać efekty testów kosmetycznych); The victims of vivisection need a hand (Ofiary wiwisekcji potrzebują pomocnej dłoni)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek