Brazylijski oddział WWF w marcu br. prowadził kampanię proekologiczną, której plakaty powstawały przy współudziale odbiorców i ich pieniędzy. W kinach, klubach sportowych, centrach handlowych i recepcjach firm postawiono magnetyczne tablice – plakaty, na których widniało małe hasło, loga oraz instrukcje gdzie jaka moneta powinna zostać umieszczona. W miarę jak plakat zapełniał się monetami na reklamach powstawały ilustracje zwierząt, dla których ta pomoc finansowa była przeznaczona. Autorem pomysłu jest agencja DM9DDB.
zobacz także
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki