logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Molestowanie z bliska
30.03.2011
Tematy: Kampanie, Kanada, Walka z przemocą

Molestowanie z bliska

Your browser does not support the video tag.


Bardzo niepokojącą reklamę, wykonaną w niezwykle prosty sposób, przedstawił rząd Quebeku. Spot o molestowaniu seksualnym nie pokazuje twarzy bohaterów, co jest dość nietypowym zabiegiem. Emocje czyta się tu z innego źródła.

Kampania bazująca na filmie reklamowym, bannerach internetowych, stronie www.AgressionsSexuelles.gouv.qc.ca i ogłoszeniach prasowych jest 4. etapem długofalowej akcji rządu Quebeku, która uwrażliwia społeczeństwo na agresję seksualną. Ta akcja reklamowa zachęca świadków przemocy, ofiary i ich bliskich do zgłaszania aktów molestowania policji. Nie jest to ani łatwe, ani przyjemne – trzeba zdobyć się na odwagę by o tego rodzaju przemocy powiedzieć komuś obcemu, ale każdy rodzaj ataku seksualnego jest przestępstwem i podlega karze. Przestępca powinien zostać ukarany, a ofierze należy zapewnić natychmiastową pomoc psychologiczną.

Obecnie w Kanadzie tylko 10% przestępstw na tle seksualnym zgłaszanych jest policji.

 



Nazwa kampanii:
Dénonçons les agressions sexuelles
Czas:
2011.3.25 - 2011.4.24
Nadawca:
Rząd Quebecu
Media:
Telewizja, internet, radio, prasa
Wykonawca:
Cossette
Adresaci:
Ofiary przemocy seksualnej, świadkowie, rodzina i bliscy ofiary
Hasło kampani:
Toutes les agressions sexuelles sont criminelles. Ensemble: témoins, proches, victimes, dénonçons à la police. (Wszystkie rodzaje molestowania seksualnego są przestępstwem. Wszyscy: świadkowie, bliscy ofiar, ofiary - zgłaszajmy je na policję)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek