Portugalska organizacja pomagająca ofiarom przemocy, Associaçao Portuguesa de Apoio a Vítima (APAV), przy pomocy agencji Grey (Lisbon), rozpoczęła 25 listopada (w Międzynarodowy Dzień Przeciwko Przemocy Wobec Kobiet) kampanię telewizyjno – prasową pt. There are brands no one should wear dotyczącą na pierwszy rzut oka marek, które należy bojkotować. Kampania pokazująca posiniaczone ciała modelek, skupia się jednak na przemocy domowej, której narzędziami stały się ubrania, obuwie, biżuteria, czy skórzany pasek pokazany na filmie. Każda reklama wymienia i opisuje rzeczy, w które ubrana jest modelka, a wśród nich jedną, którą została uderzona.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik