Portugalska organizacja pomagająca ofiarom przemocy, Associaçao Portuguesa de Apoio a Vítima (APAV), przy pomocy agencji Grey (Lisbon), rozpoczęła 25 listopada (w Międzynarodowy Dzień Przeciwko Przemocy Wobec Kobiet) kampanię telewizyjno – prasową pt. There are brands no one should wear dotyczącą na pierwszy rzut oka marek, które należy bojkotować. Kampania pokazująca posiniaczone ciała modelek, skupia się jednak na przemocy domowej, której narzędziami stały się ubrania, obuwie, biżuteria, czy skórzany pasek pokazany na filmie. Każda reklama wymienia i opisuje rzeczy, w które ubrana jest modelka, a wśród nich jedną, którą została uderzona.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem