Kreacje / printy, Kampanie, Meksyk, Konsumpcjonizm i konsumenci, Pomoc społeczna, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 26.09.2023
Mocniejsi niż głód
Jak ukazać głód? Czy w ogóle możliwe jest oddanie go za pomocą zdjęcia albo grafiki?
Kampania promująca Meksykańskie Banki Żywności (Food Banks of Mexico) uporała się z tym wyzwaniem w bardzo pomysłowy sposób. Jej twórcy nie skupili się bowiem na głodzie samym w sobie, ale na tym jak ogromna musi być pomoc, by go zaspokoić. Symbolem tego są nadnaturalnej wielkości łyżki – bo jako jedyne będą w stanie sprostać wyzwaniu, jakim jest nakarmienie głodnego dziecka.
Nazwa kampanii:
Bigger than hunger
Czas:
2023.9
Kraje:
Meksyk
Nadawca:
BAMX (Food Banks of Mexico)
Media:
print
Wykonawca:
Birth Group, México, CDMX
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on