Kreacje / printy, Kampanie, Meksyk, Konsumpcjonizm i konsumenci, Pomoc społeczna, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 26.09.2023
Mocniejsi niż głód
Jak ukazać głód? Czy w ogóle możliwe jest oddanie go za pomocą zdjęcia albo grafiki?
Kampania promująca Meksykańskie Banki Żywności (Food Banks of Mexico) uporała się z tym wyzwaniem w bardzo pomysłowy sposób. Jej twórcy nie skupili się bowiem na głodzie samym w sobie, ale na tym jak ogromna musi być pomoc, by go zaspokoić. Symbolem tego są nadnaturalnej wielkości łyżki – bo jako jedyne będą w stanie sprostać wyzwaniu, jakim jest nakarmienie głodnego dziecka.
Nazwa kampanii:
Bigger than hunger
Czas:
2023.9
Kraje:
Meksyk
Nadawca:
BAMX (Food Banks of Mexico)
Media:
print
Wykonawca:
Birth Group, México, CDMX
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
18.09.2024
Cała prawda o planowaniu ciąży przez polskie pary
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
16.09.2024
Borówka — superowoc, który przepisałby Ci okulista
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie