Kreacje / printy, Kampanie, Meksyk, Konsumpcjonizm i konsumenci, Pomoc społeczna, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 26.09.2023
Mocniejsi niż głód
Jak ukazać głód? Czy w ogóle możliwe jest oddanie go za pomocą zdjęcia albo grafiki?
Kampania promująca Meksykańskie Banki Żywności (Food Banks of Mexico) uporała się z tym wyzwaniem w bardzo pomysłowy sposób. Jej twórcy nie skupili się bowiem na głodzie samym w sobie, ale na tym jak ogromna musi być pomoc, by go zaspokoić. Symbolem tego są nadnaturalnej wielkości łyżki – bo jako jedyne będą w stanie sprostać wyzwaniu, jakim jest nakarmienie głodnego dziecka.
Nazwa kampanii:
Bigger than hunger
Czas:
2023.9
Kraje:
Meksyk
Nadawca:
BAMX (Food Banks of Mexico)
Media:
print
Wykonawca:
Birth Group, México, CDMX
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich