logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Indie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka
   ──────  10.03.2014

Moc żółtej kropki

Your browser does not support the video tag.


Żółta kropka zamienia się w piłkę, parasol, lampę czy jajko sadzone. W zależności od potrzeby, dzieci przedstawione na filmie otrzymują różną pomoc – przemoknięta dziewczynka dostaje ochronę przed deszczem, inna dziewczyna czytająca książkę przy świetle świeczki otrzymuje lepsze oświetlenie, a głodny chłopiec jedzenie. The ChildMark, czyli żółta kropka to symbol, który wybrała organizacja na oznaczenie wsparcia dla dzieci.

Kampania została zorganizowana przez indyjską pozarządową organizację CRY – Child Rights and You (Prawa dzieci i Ty), która zajmuje się dbaniem o przestrzeganie praw dzieci, m.in. prawa do edukacji, bezpieczeństwa czy ochrony zdrowia. Spot ma nakłonić do wsparcia CRY, by pokazać partiom politycznym, przygotowującym się do wyborów, że należy się skupić na problemach łamania praw dzieci, a jednocześnie, że społeczeństwo tego od nich oczekuje. CRY od ponad 30 lat przy pomocy ok. 200 organizacji pomogło ponad 2 milionom indyjskich dzieci.

Agnieszka Kliks-Pudlik


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Vote for Child Rights
Czas:
2014.1.26 - 2014.2.26
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka
Kraje:
Indie
Nadawca:
CRY (Child Rights and You)
Media:
Internet
Wykonawca:
BBH
Adresaci:
Osoby dorosłe





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek