logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Moc żółtej kropki
10.03.2014
Tematy: Kampanie, Indie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka

Moc żółtej kropki

Your browser does not support the video tag.


Żółta kropka zamienia się w piłkę, parasol, lampę czy jajko sadzone. W zależności od potrzeby, dzieci przedstawione na filmie otrzymują różną pomoc – przemoknięta dziewczynka dostaje ochronę przed deszczem, inna dziewczyna czytająca książkę przy świetle świeczki otrzymuje lepsze oświetlenie, a głodny chłopiec jedzenie. The ChildMark, czyli żółta kropka to symbol, który wybrała organizacja na oznaczenie wsparcia dla dzieci.

Kampania została zorganizowana przez indyjską pozarządową organizację CRY – Child Rights and You (Prawa dzieci i Ty), która zajmuje się dbaniem o przestrzeganie praw dzieci, m.in. prawa do edukacji, bezpieczeństwa czy ochrony zdrowia. Spot ma nakłonić do wsparcia CRY, by pokazać partiom politycznym, przygotowującym się do wyborów, że należy się skupić na problemach łamania praw dzieci, a jednocześnie, że społeczeństwo tego od nich oczekuje. CRY od ponad 30 lat przy pomocy ok. 200 organizacji pomogło ponad 2 milionom indyjskich dzieci.

Agnieszka Kliks-Pudlik



Nazwa kampanii:
Vote for Child Rights
Czas:
2014.1.26 - 2014.2.26
Nadawca:
CRY (Child Rights and You)
Media:
Internet
Wykonawca:
BBH
Adresaci:
Osoby dorosłe





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek