Przemoc werbalna (wyklinanie, wyzywanie, stosowanie gróźb) może być równie bolesna, jak przemoc fizyczna, a nawet czasem i bardziej – pozostaje w pamięci ofiary na długo, jest przeżywana wielokrotnie, nawet przez całe życie. W Sinagapurze w kwietniu br. zorganizowano kampanię „Verbal abuse can be just as horrific. But you don´t have to suffer in silence.” zachęcającą ofiary przemocy domowej do skorzystania ze specjalnej infolinii utworzonej po to by im pomóc.
Kampania, zrealizowana przez agencję Saatchi & Saatchi, zdobyła brąz w kategorii „Plakat” i „Print” na Festiwalu Clio 2008.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem