Przemoc werbalna (wyklinanie, wyzywanie, stosowanie gróźb) może być równie bolesna, jak przemoc fizyczna, a nawet czasem i bardziej – pozostaje w pamięci ofiary na długo, jest przeżywana wielokrotnie, nawet przez całe życie. W Sinagapurze w kwietniu br. zorganizowano kampanię „Verbal abuse can be just as horrific. But you don´t have to suffer in silence.” zachęcającą ofiary przemocy domowej do skorzystania ze specjalnej infolinii utworzonej po to by im pomóc.
Kampania, zrealizowana przez agencję Saatchi & Saatchi, zdobyła brąz w kategorii „Plakat” i „Print” na Festiwalu Clio 2008.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki