Przemoc werbalna (wyklinanie, wyzywanie, stosowanie gróźb) może być równie bolesna, jak przemoc fizyczna, a nawet czasem i bardziej – pozostaje w pamięci ofiary na długo, jest przeżywana wielokrotnie, nawet przez całe życie. W Sinagapurze w kwietniu br. zorganizowano kampanię „Verbal abuse can be just as horrific. But you don´t have to suffer in silence.” zachęcającą ofiary przemocy domowej do skorzystania ze specjalnej infolinii utworzonej po to by im pomóc.
Kampania, zrealizowana przez agencję Saatchi & Saatchi, zdobyła brąz w kategorii „Plakat” i „Print” na Festiwalu Clio 2008.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy