W ostatnich dniach listopada 2015 roku odbył się V Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, którego celem była dyskusja i wymiana wiedzy w zakresie nowych rozwiązań promocyjnych w samorządach. Podczas dwudniowego Kongresu dyskutowano o trendach, narzędziach, ale przede wszystkim o strategii i jej wdrażaniu.
Tematyka tegorocznego spotkania związana była z tworzeniem i wdrażaniem strategii. Sama strategia nie musi być długa, co bardzo mocno podkreślali prelegenci podczas swoich wystąpień – według nich liczy się pomysł, big idea, czy zastosowanie innowacyjnych narzędzi. Prelegenci sporo uwagi poświęcili nowym technologiom, które mogą usprawnić komunikację i promocję samorządów – mowa tutaj między innymi o tworzeniu mobilnych stron internetowych, które powoli stają się jej nieodzownym elementem.
Podczas prelekcji przedstawiono także praktyczne przykłady wykorzystania dostępnych narzędzi marketingowych w samorządach. Prelegenci dokonali m.in. oceny i analizy wdrożenia strategii marki Podkarpackie, która może stać się przykładem i inspiracją dla mniejszych gmin i samorządów. Gminy niejednokrotnie rywalizują ze sobą, jednak większy sukces mogłyby osiągnąć decydując się na współpracę. Wizerunek województwa ma wpływ na postrzeganie wizerunku regionów znajdujących się na jego terenie i na odwrót, dlatego wspólne pomysły gmin na promocję mogą okazać się strzałem w dziesiątkę – powiedział Michał Tabisz, Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS