logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Mniej niż pogrzeb, mniej niż życie
16.10.2025
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone

Mniej niż pogrzeb, mniej niż życie



Stany Zjednoczone zmagają się z jednym największych kryzysów zdrowotnych w historii, tzw. epidemią opiatową. Szacuje się, że z powodu przedawkowania opioidów, czyli np. heroiny i fentanylu, obecnie umiera w USA ponad sto tysięcy osób rocznie.

Jednym z „kół ratunkowych” stosowanych w walce z narkotykami jest Narcan, lek który odwraca skutki przedawkowania opioidów, takie jak wymioty, drgawki, obrzęk płuc, czy nawet zatrzymanie akcji serca. Problem w tym, że ci, którzy leku najbardziej potrzebują, najczęściej nie myślą o tym, by w niego zainwestować. Dlatego organizacja NARCAN walcząca z uzależnieniami wśród młodzieży, postanowiła dotrzeć do potencjalnych odbiorców w ich lokalnym środowisku.

Podstawą kampanii były postery do złudzenia przypominające plakaty reklamujące rave’y. Miały one na celu przyciągnięcie uwagi miłośników kultury techno. Ale zamiast szczegółowych informacji na temat miejsca, czasu i listy wykonawców, pojawił się na nich zupełnie inny przekaz: każdy, kto uczestniczy w nocnych imprezach, powinien mieć przy sobie Narcan.

txt: Dorota Chrobak

outdoor Stany Zjednoczone design


Nazwa kampanii:
Is NARCAN Worth It?
Czas:
2025.1
Nadawca:
NARCAN
Media:
design, outdoor
Wykonawca:
schools: Southern Methodist University • Temerlin Advertising Institute • SMU Temerlin Advertising Institute





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek