logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Mniej jeżdżenia, mniej zabijania
30.07.2008
Tematy: Kampanie, Tajwan, Ekologia i środowisko

Mniej jeżdżenia, mniej zabijania



W Tajpej w lipcu br. na samochodach i motocyklach porozklejano naklejki ze zdjęciami zwierząt polarnych. Kierowcy nie mogli ich nie zauważyć – zaklejały zamki w drzwiach utrudniając włożenie kluczyków. Samo otwieranie drzwi poprzez przedziurawienie naklejki sugerowało zbijanie zwierząt, które na niej były widoczne.

Taiwan Environmental Information Association zainicjowała taką akcję by zachęcić obywateli Tajwanu do rezygnowania z jazdy samochodami i motocyklami, aby zminimalizować emisję dwutlenku węgla, zanieczyszczenie powietrza w mieście i by ratować zwierzęta polarne.

Wątpliwości budzić może sposób przeprowadzenia akcji – przypuszczalnie mało który kierowca był zadowolony z naklejki, która mogła podniszczyć karoserię jego samochodu. Nawet jeśli wydaje się to niewielkim kosztem dla wielkiej idei to zdenerwowany odbiorca kampanii na pewno nie da się przekonać do jej przesłania.



Nazwa kampanii:
Zabijanie
Czas:
2008.7.1 - 2008.7.15
Nadawca:
Taiwan Environmental Information Association
Media:
Ambient
Wykonawca:
Eurorscg (Taiwan)
Adresaci:
Kierowcy w Tajpej
Hasło kampani:
Jeździj mniej, zabijaj mniej.





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek