15 marca odbyła się pierwsza z imprez o nazwie „Truck Mleczny” zaplanowanych w ramach programu „Stawiam na mleko!” – ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej mleka
i produktów mlecznych, realizowanej na zlecenie Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich przy współpracy z Agencją Rynku Rolnego.
Trasa Konwoju Mlecznego przewidziana na pierwszy rok kampanii obejmie swoim zasięgiem tereny północno-wschodniej Polski i poprowadzi przez województwa: mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, pomorskie, zachodniopomorskie oraz lubelskie. Mieszkańcy Ostrołęki, Mławy i Ciechanowa, których mleczny konwój już odwiedził, mogli wziąć udział m.in. w zadaniach sprawnościowych z użyciem wioseł treningowych, czy symulatorów deski snowboardowej. Najmłodsi mogli pobawić się na potężnych pneumatycznych zjeżdżalniach lub na specjalnym ringu bokserskim, poukładać wielkie uliczne puzzle lub pościgać się w zabawie z taśmą.
Mieszkańcy miast odwiedzanych przez Mleczny Konwój mogą spotkać się z ekspertami, lekarzami i dietetykami, którzy doradzają w kwestii diety i zdrowego odżywiania. Dla uczestników mlecznych imprez przewidziano liczne zabawy z nagrodami, w tym „Podaj dalej” – konkurs dla całej rodziny, w którym dzieci i ich opiekunowie będą mogli wykazać się wiedzą na temat mleka i produktów mlecznych.
Konwój mleczny składa się z eventów promocyjnych mających na celu dotarcie do blisko 450 szkół w 108 miastach w całej Polsce oraz zorganizowanie „Imprez Mlecznych”, podczas których zarówno dzieci, jak i ich opiekunowie będą mogli wziąć dział w konkursach wiedzy o mleku i produktach mlecznych, a także spróbować mlecznych przysmaków.
Informacje na temat imprez i trasy Mlecznego Konwoju można znaleźć na www.stawiamnamleko.pl. W serwisie zamieszczono także informacje o diecie bogatej w produkty mleczne, przepisy na mleczne specjały oraz mleczne zagadki dla dzieci.
Opis kampanii „Stawiam na mleko!”: Mleczna podróż
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS