logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  04.02.2008

Mleczna podróż



31 stycznia 2008 zainaugurowano 3-letnią kampanię informacyjno-promocyjną mleka i produktów mlecznych – "Stawiam na mleko i jego produkty". Kampania realizowana jest na zlecenie Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich przy współpracy z Agencją Rynku Rolnego. Jej twarzą została Ilona Felicjańska.

Akcja ma na celu przeprowadzenie kompleksowych działań informacyjnych, edukacyjnych oraz promocyjnych, skierowanych do dzieci w wieku 7- 13 lat, ich rodziców oraz opiekunów. W ciągu 3 lat kampania swoim zasięgiem ma objąć 108 miast w całej Polsce, czyli 450 szkół oraz 330 tys. dzieci i podobną liczbę osób dorosłych. Projekt zakłada wykorzystanie wszystkich możliwych kanałów komunikacyjnych, w tym m.in.: reklamę telewizyjną i prasową, cykliczne eventy, konkursy, promocję w punktach sprzedaży, działania outdoorowe oraz PR.

Główne elementy działań kampanijnych to „Konwój mleczny” (event promocyjny mający na celu dotarcie do w/w szkół, polegać będzie m.in. na konkursach wiedzy o mleku i produktach mlecznych), „Truck Mleczny” (weekendowy event promujący zdrowy trybu życia przez zabawę i naukę), „Podaj dalej” (konkurs promujący wiedzę o walorach diety bogatej w mleko) oraz promocja w sklepach (konkursy).

W Polsce spada spożycie mleka i jego przetworów. Z tego powodu zarówno u dzieci, jak i wielu osób dorosłych dochodzi do poważnych niedoborów wapnia, co może w konsekwencji wiązać się z zaburzeniami zdrowotnymi. Kampania „Stawiam na mleko!” ma być jednym z elementów działań mających na celu zapobieganie takim problemom w naszym społeczeństwie.

Kampania finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Mleczarstwa, przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczpospolitej Polskiej. Koszt kampanii to ponad 10 mln euro. Kreację przygotowali Mariusz Marszałek z firmy Pantograf i Piotr Garlicki. Kampanię realizuje CAM Media S.A., media zakupił Starcom MediaVest.

Kampanii towarzyszy strona internetowa www.stawiamnamleko.pl

—- Amerykańska kampania "Got milk" i ponad 50 plakatów z tej akcji: Pij mleko w wydaniu amerykańskim
A gdzie się podziały twoje wąsy?


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


  • 15.07.2022

    Polska borówka rośnie w siłę


  • 06.07.2022

    Stal rdzewna


  • 04.07.2022

    Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek