logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Mleczna podróż
04.02.2008
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Mleczna podróż



31 stycznia 2008 zainaugurowano 3-letnią kampanię informacyjno-promocyjną mleka i produktów mlecznych – "Stawiam na mleko i jego produkty". Kampania realizowana jest na zlecenie Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich przy współpracy z Agencją Rynku Rolnego. Jej twarzą została Ilona Felicjańska.

Akcja ma na celu przeprowadzenie kompleksowych działań informacyjnych, edukacyjnych oraz promocyjnych, skierowanych do dzieci w wieku 7- 13 lat, ich rodziców oraz opiekunów. W ciągu 3 lat kampania swoim zasięgiem ma objąć 108 miast w całej Polsce, czyli 450 szkół oraz 330 tys. dzieci i podobną liczbę osób dorosłych. Projekt zakłada wykorzystanie wszystkich możliwych kanałów komunikacyjnych, w tym m.in.: reklamę telewizyjną i prasową, cykliczne eventy, konkursy, promocję w punktach sprzedaży, działania outdoorowe oraz PR.

Główne elementy działań kampanijnych to „Konwój mleczny” (event promocyjny mający na celu dotarcie do w/w szkół, polegać będzie m.in. na konkursach wiedzy o mleku i produktach mlecznych), „Truck Mleczny” (weekendowy event promujący zdrowy trybu życia przez zabawę i naukę), „Podaj dalej” (konkurs promujący wiedzę o walorach diety bogatej w mleko) oraz promocja w sklepach (konkursy).

W Polsce spada spożycie mleka i jego przetworów. Z tego powodu zarówno u dzieci, jak i wielu osób dorosłych dochodzi do poważnych niedoborów wapnia, co może w konsekwencji wiązać się z zaburzeniami zdrowotnymi. Kampania „Stawiam na mleko!” ma być jednym z elementów działań mających na celu zapobieganie takim problemom w naszym społeczeństwie.

Kampania finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Mleczarstwa, przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczpospolitej Polskiej. Koszt kampanii to ponad 10 mln euro. Kreację przygotowali Mariusz Marszałek z firmy Pantograf i Piotr Garlicki. Kampanię realizuje CAM Media S.A., media zakupił Starcom MediaVest.

Kampanii towarzyszy strona internetowa www.stawiamnamleko.pl

—- Amerykańska kampania "Got milk" i ponad 50 plakatów z tej akcji: Pij mleko w wydaniu amerykańskim
A gdzie się podziały twoje wąsy?








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 28.05.2025slider

    Co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 12.06.2024Kreacje / printy

    Żyję z HIV – poznaj ich historie

  • 28.05.2024slider

    Jak ruchem zmieniać umysł?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek