logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Mistrzowskie listy miłosne
04.03.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Portugalia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura i sztuka

Mistrzowskie listy miłosne



Istotą walentynek jest obdarowywanie najbliższych prezentami: słodyczami, upominkami i – przede wszystkim – kwiatami. Niestety, nie każdy z nas jest poetą, który to, co podpowiada mu serce, potrafi ubrać w piękne, porywające frazy. A napisać „wszystkiego dobrego” na liściku dołączonym do bukietu trochę głupio.

Portugalski oddział FNAC (sieci handlowej będącej odpowiednikiem naszego Empiku) zdecydował się na niebanalny chwyt. Oddał – i to dosłownie! – miłosne wyznania w ręce fachowców: najwybitniejszych twórców literatury światowej, tym samym przyczyniając się do rozwoju innego uczucia: miłości do książek.

W kwiaciarniach na terenie całej Portugalii udostępniono kolekcję kart, zawierających najpiękniejsze cytaty poświęcone miłości z m.in. takich klasycznych pozycji jak: „Lolita” Władimira Nabokowa, „Kafka nad morzem” Harukiego Murakamiego czy „Dwadzieścia wierszy miłosnych i jedna pieśń rozpaczy” Pabla Nerudy. Wszyscy zainteresowani mogli do zamawianych kwiatów dobrać sobie literackie fragmenty najlepiej odpowiadające ich stanowi ducha i uczucia:

https://video.adsoftheworld.com/ul3x5p2uskldo41c4f0ocelk11ha.mp4

Na odwrocie każdej karty umieszczono kod QR, za pomocą którego odbiorca bukietu mógł kupić książkę, z której pochodził otrzymany cytat.

txt: Dorota Chrobak

kultura konsumpcjonizm czytelnictwo portugalia czytanie konsumenci Komunikacja w rodzinie Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji książki integrated promocja czytelnictwa direct ambient experiential


Nazwa kampanii:
FNAC Love Quotes
Czas:
2024.2
Nadawca:
FNAC
Media:
integrated (ambient, direct, experiential)
Wykonawca:
Judas, Lisbon, Portugal





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek