logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  21.11.2009

Misie na rzecz osieroconych dzieci



Auchan rozpoczął sprzedaż pluszaków, z których dochód zasili konto stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Brązowe misie w cenie 2,90 zł ułożone przy kasach pomogą zapewnić rodzinne święta osieroconym dzieciom. Akcja prowadzona we wszystkich sklepach sieci na terenie całego kraju potrwa do Wigilii.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce jest międzynarodową organizacją dobroczynną, która od 60 lat otacza opieką dzieci opuszczone i osierocone. W Polsce istnieją 4 SOS Wioski Dziecięce: w Biłgoraju, Kraśniku, Siedlcach i Karlinie. Dzięki wsparciu darczyńców mają pod opieką 730 dzieci.

Magda Święcka z SOS Wioski Dziecięce wyjaśnia sens działania stowarzyszenia: – Ponad 100 000 dzieci w Polsce jest pozbawionych opieki rodzicielskiej, a święta kojarzą im się z samotnością i tęsknotą za domem. SOS Wioski Dziecięce to szansa na stworzenie im prawdziwej rodziny. Pozyskiwane środki pozwalają nam budować domy dla rodzin zastępczych, gdzie od 6 do 8 dzieci mieszka do pełnego usamodzielnienia.

Wsparcie organizacji pożytku publicznego i przełączanie się do akcji społecznej odpowiedzialności wynika z realizacji polityki zrównoważonego rozwoju Auchan.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek