logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Miś czy karabin, sukienka czy mundur?
14.08.2014
Tematy: Kreacje / printy

Miś czy karabin, sukienka czy mundur?



Papierowe figurki dzieci można ubrać w dowolny strój – może to być różowa spódniczka, a może roboczy kombinezon.

Plakaty przedstawiają popularne zabawki – wycinane lalki, które dzięki odpowiednim zagięciom papieru można przyodziać w różne ubrania, a także wyposażyć w odpowiednie atrybuty. Z jednej strony widnieją typowe dla dzieci akcesoria: miś, spódniczka w groszki, nadmuchiwana łódka; z drugiej – poplamiony krwią mundur, kombinezon roboczy, łopata, karabin. 

Kreacja pod nazwą „Dress his future” („Ubierz jego przyszłość”) zwraca uwagę na problem łamania praw dzieci w niektórych krajach, przez wykorzystywanie ich do ciężkiej pracy czy walk zbrojnych. „A child is still a child, even if you take his childhood” („Dziecko jest zawsze dzieckiem, nawet jeśli zabiorą mu jego dzieciństwo”) – przekazuje hasło. Akcję dla włoskiej organizacji Children Rights przygotowała rzymska agencja LevenLab.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek