logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > „Miłośnicy książek, łączcie się”
22.04.2012
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Edukacja, Komunikacja w rodzinie

„Miłośnicy książek, łączcie się”

Your browser does not support the video tag.


Radosny spot pełen literackich bohaterów znanych z dziecięcej literatury, pokazuje wspaniały świat, który swoim dzieciom mogą dać rodzice i opiekunowie. Wystarczy wspólne czytanie: „Read to a child today and spark a life time of ambition” („Czytaj dziecku już dziś, rozpal w nim ambicję na całe życie”). Warto czytać dzieciom, bo to rozpala w nich apetyt na nowe doświadczenia, nietypowe rozwiązania – przekonują autorzy kampanii.

Muzykę do spotu skomponował zdobywca Grammy, zespół The Roots, a gościnnie zaśpiewały gwiazdy, takie jak Jack Black, Chris Martin, John Legend, Jim James, Jason Schwartzman, Nate Ruess, Melanie Fiona, Carrie Brownstein, Regina Spektor i Consequence.

Kampanię pt. „Book People Unite” („Miłośnicy książek, łączcie się”) zrealizowała agencja Mother z Nowego Jorku na zlecenie organizacji Reading is Fundamental – największej amerykańskiej organizacji, która przeciwdziała analfabetyzmowi. Założona w 1966 roku, dotychczas dostarczyła 300 milionów książek aż 35 milionom dzieci. Ogólnonarodową kampanię – także o charakterze promocyjnym – zorganizowano przy wsparciu The Library Congress i AdCouncil. Od kwietnia emitowana jest ona w telewizji i w radiu, ma również profesjonalnie przygotowaną stronę internetową oraz fanpage na Facebooku. W całych Stanach Zjednoczonych można znaleźć promujące ją plakaty.
Natalia Ożegalska



Nazwa kampanii:
Book People Unite
Czas:
2012.4.16 - 2012.5.30
Nadawca:
Reading Is Fundamental
Media:
Telewizja, radio, plakaty
Wykonawca:
Mother (New York)
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie
Hasło kampani:
Read to a child today and spark a lifetime of ambition. (Czytaj dziecku już dziś, rozpal w nim ambicję na całe życie)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek