„Miłośnicy książek, łączcie się”
Radosny spot pełen literackich bohaterów znanych z dziecięcej literatury, pokazuje wspaniały świat, który swoim dzieciom mogą dać rodzice i opiekunowie. Wystarczy wspólne czytanie: „Read to a child today and spark a life time of ambition” („Czytaj dziecku już dziś, rozpal w nim ambicję na całe życie”). Warto czytać dzieciom, bo to rozpala w nich apetyt na nowe doświadczenia, nietypowe rozwiązania – przekonują autorzy kampanii.
Muzykę do spotu skomponował zdobywca Grammy, zespół The Roots, a gościnnie zaśpiewały gwiazdy, takie jak Jack Black, Chris Martin, John Legend, Jim James, Jason Schwartzman, Nate Ruess, Melanie Fiona, Carrie Brownstein, Regina Spektor i Consequence.
Kampanię pt. „Book People Unite” („Miłośnicy książek, łączcie się”) zrealizowała agencja Mother z Nowego Jorku na zlecenie organizacji Reading is Fundamental – największej amerykańskiej organizacji, która przeciwdziała analfabetyzmowi. Założona w 1966 roku, dotychczas dostarczyła 300 milionów książek aż 35 milionom dzieci. Ogólnonarodową kampanię – także o charakterze promocyjnym – zorganizowano przy wsparciu The Library Congress i AdCouncil. Od kwietnia emitowana jest ona w telewizji i w radiu, ma również profesjonalnie przygotowaną stronę internetową oraz fanpage na Facebooku. W całych Stanach Zjednoczonych można znaleźć promujące ją plakaty.
Natalia Ożegalska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia