„Miłośnicy książek, łączcie się”
Radosny spot pełen literackich bohaterów znanych z dziecięcej literatury, pokazuje wspaniały świat, który swoim dzieciom mogą dać rodzice i opiekunowie. Wystarczy wspólne czytanie: „Read to a child today and spark a life time of ambition” („Czytaj dziecku już dziś, rozpal w nim ambicję na całe życie”). Warto czytać dzieciom, bo to rozpala w nich apetyt na nowe doświadczenia, nietypowe rozwiązania – przekonują autorzy kampanii.
Muzykę do spotu skomponował zdobywca Grammy, zespół The Roots, a gościnnie zaśpiewały gwiazdy, takie jak Jack Black, Chris Martin, John Legend, Jim James, Jason Schwartzman, Nate Ruess, Melanie Fiona, Carrie Brownstein, Regina Spektor i Consequence.
Kampanię pt. „Book People Unite” („Miłośnicy książek, łączcie się”) zrealizowała agencja Mother z Nowego Jorku na zlecenie organizacji Reading is Fundamental – największej amerykańskiej organizacji, która przeciwdziała analfabetyzmowi. Założona w 1966 roku, dotychczas dostarczyła 300 milionów książek aż 35 milionom dzieci. Ogólnonarodową kampanię – także o charakterze promocyjnym – zorganizowano przy wsparciu The Library Congress i AdCouncil. Od kwietnia emitowana jest ona w telewizji i w radiu, ma również profesjonalnie przygotowaną stronę internetową oraz fanpage na Facebooku. W całych Stanach Zjednoczonych można znaleźć promujące ją plakaty.
Natalia Ożegalska
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki