Gastro-porno nadal na topie? Roznegliżowane modelki symulują seks z warzywami, pokazują "jak bardzo je kochają" i wykonują przy ich pomocy niejednoznaczne gesty. PETA kolejny raz sięgnęła po estetykę seksualną by namówić wszystkich do przejścia na wegetarianizm. Wątpliwe wydają się rezultaty tych wysiłków, bo to, co było nowością kilka lat temu (kampania "Rude Food") i rozbudowaną wersją tej nowości (kampania "Veggie Love") dzisiaj nie zaskakuje, nie zachwyca i w końcu – nie przekonuje.
Reklamę przygotowano – według komunikatu PETY, która nazywa ją "zakazanym spotem" – specjalnie na Super Bowl, czyli finał ligi futbolu amerykańskiego, oglądany przez 80-100 milionów telewidzów. 30-sekundowy spot reklamowy w czasie transmisji meczu kosztuje 3 mln dolarów (sekunda reklamy kosztuje więc 100 tys. USD). Rok temu, mimo że PETA oferowała 3 mln dolarów, organizatorzy Super Bowl nie wyrazili zgody na emisję "Veggie Love" – tegoroczna reklama stanowi zapis castingu do tej kampanii, ale nie została wyemitowana podczas meczu, ponieważ PETA nawet jej nie zgłosiła. Teraz korzystając z faktycznie zakazanego "Veggie Love" promuje nową kampanię.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem